Pluggapluggaplugga

Imorgon är det måndag och därmed skola igen. Har matte prov och inte pluggat än, inte så smart eftersom att jag inte kan det vi har prov på. Har nyss stoppat i mig massa donken och nu blir det plugg som gäller. Lite senare ska jag försöka hinna med en kort joggingrunda igen, har ju så himla dålig kondition så måste försöka förbättra den och samtidigt bränna lite fett!


Emelie & jag! Har ingenting med inlägget att göra men ändååå, tycker att min min är så himla snygg så måste ju dela med mig lite! Bilden är tagen den 4 mars.


Kommentarer
Postat av: Therese*

Galet snyggt linne du har på dig :o Hela du är snygg! :D <3

2011-04-12 @ 19:58:17
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0