Nu får det vara nog

Måste verkligen börja ta tag i min hälsa nu alltså.. Vill inte gå upp mer i vikt nu så måste ju göra någonting. Fick för mig att jag var tvungen att gå ut och jogga idag, så försökte fixa lite låtar till iPoden och det tog ju as lång tid för bara några få låtar så det hann bli mörkt ute.. Det sket jag i så jag drog ut och joggade ändå. Efter bara 10 minuter(!!) så var jag helt död.. Då är det illa. Så ja, bäst jag fortsätter med det här så att det kanske blir en förbättring någon gång och så jag blir lite hälsosammare. Måste nog också börja tänka lite på vad jag äter.. Nu funkar det tydligen inte längre att äta precis vad jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill utan att kroppen ändras. Nu går jag upp i vikt om jag äter för mycket och onyttigt samtidigt som jag inte tränar över huvud taget. Jag MÅSTE alltså börja träna, så är det bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0