LASER

Igår när jag var hos sjukgymnasten så fick jag ännu mer laser i mig.. Hjälpte ingenting i måndags, fick däremot ont i både armbågen och axeln i förrigår och igår efter den andra laserbehandlingen :( nu är det som det var från början, varken bättre eller sämre. Stackars mig vaa? :( fick en ny tid på onsdag klockan 09:00. Jobbar måndag och tisdag, mycket sovmorgon man kommer att få på lovet, eeller inte. Sen blir det att plugga massor också.

När jag kommer hem kommer bilder på min laaser arm! ;) haha, jag har inte bildena på datorn nu så det får vänta..


MOOHAHAHA NU HAR JAG TAGIT ÖVER EMMAS BLOGG! hedan efter kommer jag styra och ställa allt som händer här : D och emma... henne ska jag.... måla glitter på! eller nått... o.O' euhm.... Therese vill också vara med... och jag sa att hon får det meen... nej... jag ska styra denna blogg ensam, som den grymma härskare jag är! :DD eh ja... nu blev det tråkigt... men... ni får leva i terror tills nästa inlägg.. vem vet.... kanske kommer det upp en ful bild på DIG då? ;) / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0