Jävla Nelly!!

Har gått och väntat på att min studentklänning ska komma, och idag skulle jag hämta ut den, trodde i alla fall jag. När jag öppnar påsen så ligger det en annan klänning där, så ja, nu fick jag lov att skicka tillbaka den och eftersom min klänning tar slut hela tiden så var jag tvungen att köpa en ny direkt och fick därmed betala 200:- mer eftersom jag tidigare hade ett presentkort... Kommer att få tillbaka det, men i "nellypengar" så nu måste jag hitta något annat därifrån som jag vill ha.
Jag provade i alla fall den klänningen jag fick eftersom det var av samma märke och så som den jag skulle ha, för att se om storleken passade, och den var sjuukt kort.. Men jag vill verkligen ha den klänningen jag beställt, hittar ingen jag tycker är finare :( så jag får helt enkelt se till att hålla mig skapligt nykter och inte böja mig framåt!! Haha :D sen får jag se till att ha några snygga trosor på mig för säkerhetsskull ;) nej men, får se hur den klänningen är på, bara för att det är samma märke så behöver den ju inte vara lika kort.




Var hos sjukgymnasten idag. Denna gången fick jag akupunktur! Coolt. Men det gjorde lite ondare än jag trott och har lite ont nu efteråt :( Fick lite laser också.. Här är en bild från förra gången jag var där (i tisdags)



Senare den dagen var jag med min älskling! Han skulle träna efter skolan och jag fick tydligen inte kolla på om jag inte skulle träna själv för hon som jobbade där... Så jag gick till bilden och väntade, sen somnade jag också! Haha, en trött emma:



Idag har jag varit i skolan, såklart. Efter skolan så gick jag och älskling till Kicks där jag köpte en ny parfym! Hoppas jag blir nöjd med den och att den passar mig. Efter det myste vi lite i solen på torget och när han gått på tåget och så så köpte jag donken som jag tog hem och åt ute på studsmattan! Efter det åkte jag och pappa och handlade, sen hämtade jag mitt paket och ja, sen har jag inte gjort så mycket mer än försökt fixa det.. :(






Här kan ni se min akupunkterade arm till höger i bild. Hahah



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du kissies största fan ?? :)

2011-04-29 @ 18:11:47
Postat av: emma

Ööh, what?! :o

2011-04-29 @ 19:12:06
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0