Inte bloggat på en hel vecka?!

Ooups! Har tydligen inte bloggat på en hel vecka, riktigt dåligt av mig. Jag som precis hade börjat bättra mig. Blir inte något roligt inlägg nu heller faktiskt.. Jag har inte lagt in några nya bilder eller nått så orkar inte skriva om lovet, inte idag i alla fall. Har ändå mest bara tagit det lugnt! :) Nu är jag hemma helt själv, jätte läskigt. Hör massor av ljud, brukar inte låta i mitt hus så det är väldigt läskigt... Har säkert råttor på vinden eller nått, haha usch. Ska nog sova snart om jag ens vågar gå mer till mitt rum, som är i källaren. Måste våga. Haha jag låter jätte feg men det är jag inte i vanliga fall, bara lite feg ;) men känns lite extra läskigt idag av någon anledling.

Imorgon hoppas jag på sol och fint väder så jag kan ligga ute och sola lite! Kanske ta en promenad också, måste ju röra på mig det var ett tag sen nu, eller gjorde några ben/rumpövningar igår (bara 3x10 på en maskinsak..) och har faktiskt lite träningsvärk i rumpan. Det är riktigt illa. Det måste det bli ändring på! ;)

Snart börjar helvetet igen. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0