27/4

Idag har jag haft prov, ett nationellt prov. Usch vad jobbigt det var hoppas verkligen det gick bra, tror inte att det gjorde det men man kan ju alltid hoppas.

Den här veckan har verkligen varit en "sjuk" vecka, liksom, i tisdags var jag både hos tandregleringen och sjukgymnasten, idag var jag på sjukhuset och imorgon ska jag till sjukgymnasten igen.. Lärarna börjar väl snart undra om jag inte skolkar, haha! Hade egentligen inte tänkt blogga nu, min dator dör snart och så. Men på grund av massa fina kommentarer så fick jag en liten "skrivkick" haha :) därför är det här inlägget inte särskilt genomtänkt..

Imorgon ska jag köpa en ny parfym tror jag! Den är ganska dyr tycker jag, 585 tror jag den kostar? Men har 20% så blir 500. Det får jag fan leva med! Måste ju få lukta gott liksom ;) och jag har haft samma parfym så himla länge nu så vill prova något nytt. Köper jag den så visar jag bild, känns onödigt annars ^^ nu ska jag kolla runt lite på internet innan datorn dör! Puss sålänge :*

Kommentarer
Postat av: wassberg

det gick bra! Är övertygad om att du klarade det!=)

2011-04-28 @ 01:10:33
Postat av: emma

Inte jag :( men tack för att du tror på mig<3

2011-04-28 @ 16:22:57
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0