14 april 2006

För fem år sedan, långfredagen den 14 april så åkte jag skidor för kanske sista gången i mitt liv. Har inte vågat åka efter det och tror inte jag kommer våga det heller. Eftersom jag då hade åkt en hel vinter med nyköpta skidor och det var sista dagen vi var där, det var också det vi sa skulle vara det sista åket, så ramlade jag, och skar upp ett stort hål i benet. Ett djupt och stort hål fick jag i benet. Kommer ihåg den dagen som om det vore idag, eller, kommer inte ihåg den dagen helt, men kommer ihåg nästan allt från och med då jag och min syster sa att det skulle vara det sista åket. Nu har jag ett stort fult ärr på 13 stygn! inte fint alls, tyvärr. 


Den första bilden är tagen 10 dagar efter olyckan, precis då jag fick ta bort bandaget. Bild nummer två är tagen år 2008 i mars tror jag och den sista bilden är tagen idag, fem år senare.

Kommentarer
Postat av: Therese*

OJ! :o Smärta där.. D: Men.. Tur att du lever iallafall! :'D Så jag kunde få en stoor och mysig kram idag innan vi skildes åt. :'> <3

SÖTNOS!

2011-04-14 @ 19:51:33
URL: http://youcantreachme.blogg.se/
Postat av: wassberg

Jag tycker det är coolt!

2011-04-14 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0