10/4

Usch vad dum jag är :( håller på att städa mitt rum och jag har damsugit upp två spindlar nu! Jag som brukar fånga dem och sen släppa ut dem då jag inte gillar att ta livet av "saker" även om det är en äcklig spindel. Men vad gör man inte när man får panik av att det helt plötsligt sitter en stor spindel framför än och man står där med damsugaren på?

Mitt rum är så himla stort och tar en evighet att städa, har redan gett upp och jag har endast lagt in lite kläder i garderoben och damsugit. Vet inte om jag orkar städa så mycket mer, måste i alla fall bädda rent i sängen innan jag ger upp helt!

I helgen så har jag varit hemma hos min älskling. I fredags blev det Harrys och igår blev det bio! Kollade på I am number four, trodde inte den skulle vara bra alls men den var faktiskt väldigt bra tycker jag! Älskar att ha jätte låga förväntningar, då blir man oftast positivt överraskad! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

åååh, jag vill se den också! :)

2011-04-10 @ 19:24:59
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: wassberg

bara för att du tycker han är snygg josefin!;)

2011-04-11 @ 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0