Panik

Usch vad jag känner mig stressad nu. Har massor, verkligen massor att göra i skolan redan. Eftersom jag inte kommer att vara i skolan på fredag och hela nästa vecka så missar jag ju en hel del. Fan vad jag har panik. Kommer fan få ig i massor tror jag :'( måste packa också, har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig. Måste köpa underkläder och klippa mig någon gång i veckan också.. haha åååh vad jag hatar stress. Och all stress beror egentligen bara på skolan. Den tar seriöst livet av mig snart..


Kommentarer
Postat av: wassberg

Vi kan göra det på onsdag och torsdag om du vill:D så du inte ligger efter!

2010-09-13 @ 11:16:58
Postat av: emma

Men du kanske inte kan det jag ska göra :( och du ska ju inte behöva hjälpa mig med mina saker du har väl egna saker du måste göra :(

2010-09-13 @ 11:20:51
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0