Onsdag

Shoooo alla mina kära läsare!

Sitter och lyssnar lite på idol, ja, jag kollar inte jag lyssnar bara, eller kollar lite ibland kanske. Haha! Och juste, kanske ska be om ursäkt för bilden i förra inlägget, den är nämligen ritad med min dators mus, har en bärbar dator. Vad fan heter dom musarna?! hahah..

Nu ska jag nog poppa popcorn tror jag, inte ätit det på jätte länge :o men är så himla hostig och har inte alls varit sugen på mat idag och vet faktiskt inte om jag är så sugen på popcorn nu heller :( hm, får tänka lite!

Kommentarer
Postat av: mathilda

pop-pop-pop-popcorn<3333

2010-09-08 @ 21:10:02
Postat av: emma

Jaaaaaaaaaa<333 poppelipopp!

2010-09-08 @ 21:17:40
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0