Hooome

Heej!

Har varit hos Gustav hela helgen. Igår åkte vi till Stockholm, jag behövde massa nya kläder men det blev bara två skjortor och ett par leggings. Har så jävla svårt att hitta kläder/skor/saker. Det jag vill ha finns bara i
min fantasi tror jag. För jag har liksom bestämt hur jag vill att något ska se ut sen letar jag efter det. Men hittar det inte. Så det finns nog inte ens.... Haha :(


Det här köpte jag på Bikbok.

Är i alla fall hemma igen nu, kom väl hem vid fem någon gång. Har ätit mina favorit nudlar som knappt säljs längre (kommer typ döö!!!!!!) och chips och kokosboll! Ifall ni ville veta, hihi det var riktigt gott. Nu vet jag inte vad jag ska göra, har jätte tråkigt :(

Kommentarer
Postat av: wassberg

Den outfit:en saknar jag! :(

2011-09-26 @ 21:49:20
Postat av: emma

Oj, det var ett helt jävla år sen jag köpte dem :o

2011-09-27 @ 19:04:55
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0