Grr

Haha alltid så knäppa.. Min mamma och syster var på apoteket och dom skulle köpa ett lypsyl till mig om det fanns något bra. Så kommer dom hem och har köpt tass-salva?! Hahah ja dom kan tydligen inte läsa :( dom låg nämligen vid lypsylen... Stavas det så? Har aldrig fattat hur det stavas.. Men aja, jag får väl låtsas att jag är en liten hund då? Eller så kan jag ju ha den tillsammans med Morris. Haha nej usch, vill ju inte ha hans tass basiller på mina läppar, man vet ju aldrig vad han gått i. Blää 


Voff!!!

Kommentarer
Postat av: wassberg

HAHAHAHA

2010-09-30 @ 19:29:48
Postat av: emma

Passa dig, jag kanske bits! haha

2010-09-30 @ 19:36:49
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0