GAAAAH!!

Ojojoj vilken vecka det här kommer att bli. :/

Idag har jag fått en massa att göra i matten. Fixat musik till Ipoden och skrivit ner lite vad jag ska packa.

Imorgon
har jag en redovisning som kommer att gå åt helvete eftersom jag inte har något att säga typ.

På onsdag
ska jag vara klar med nån släktforskning jag inte börjat på. Sen klippa mig och vara med Gustav.

På torsdag
måste jag göra mattee och vara med Gustav kanske? Sen ta flyget 06.00 på fredag till Grekland!

Sen ska jag packa någon gång också. Och har ju massa i andra ämnen också som jag inte kommer på just nu.. Juste, måste låna någon religion bok också! Och prata med Åse. Herregud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0