Ännu ett inlägg om Grekland. Jag är på hugget nu! Snart kommer fler tror jag..



Den 22 september åkte vi (jag, Wilma och Amanda) aquaglide, en soffa typ som åker efter en båt. Var as kul, höll på att garva ihjäl mig!!

Innan det så "flög" vi sån där grej som sitter fast i en båt. Jag började och sen åkte Wilma och Amanda tillsammans. Det var verkligen sjukt kul att kolla på dom. Blev helt fel både vid start och landning!!! Hahaha. Och medan dom var uppe i luften fick jag sitta själv med en grek och vänta. Han snacka massor och flirtade och så, haha. Men han var faktiskt ganska trevlig! Och jag klarade mig ganska bra, är ju inte så bra på engelska och trodde aldrig att jag skulle kunna snacka helt själv med någon som inte kunde svenska. Stolt!

Kommentarer
Postat av: mathilda

du är inte så dålig på english som du tror!!!

2010-09-28 @ 18:49:12
Postat av: emma

neeee för jag är sämre :///// :(

2010-09-28 @ 19:43:42
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0