STRESSIGT

Ojojoj vad jag har mycket att göra nu! Jag ligger ju som alla säkert vet efter massor i skolan. Men det orkar jag inte tänka på nu. För det som stressar mig nu är mitt rum. Har sjuuukt mycket att göra och vill vara klar innan jag fyller 18. Alltså om 10 dagar.. Har värsta listan på allt som ska fixas och målas och spikas/skruvas och köpas och flyttas och blablabla. Det är typ enormt mycket. Kommer inte bli helt klar men vill bli klar med det mesta. Lycka till Emma! haha



Emma maraton?! Yeeah, jag gillar att leka med min cam. Som ni säkert märkt :D

Kommentarer
Postat av: wassberg

fina bilder!=)

2010-10-25 @ 22:42:39
Postat av: emma

haha njaaaaaa, men tack :D

2010-10-25 @ 23:23:18
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0