Jag ♥ skolan? NEJ verkligen inte..

Alltså döda mig eller nått :'( har ett jävla naturkunskaps prov imorgon och jag fattar INGENTING. För det första kan jag knappt läsa hennes stil.. och sen är det en miljon olika saker man ska kunna. Men jag tänker inte vara hemma imorgon, antingen går jag hem innan naturkunskapen eller så sitter jag där och får IG och gör omprov sen istället. Det lutar faktiskt åt alternativ nummer två. ÅÅÅÅH att skolan kan vara så sjukt jobbig och dålig och allt annat negativt!!!

Kommentarer
Postat av: wassberg

Yeeeey på inlägget under och buu på det här inlägget!:@

2010-10-11 @ 23:26:41
Postat av: emma

Haha jaaaa :D :( :@ !!!!

2010-10-11 @ 23:34:29
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0