18/10

Dålig uppdatering av mig! Jag ber om ursäkt.. haha men jag har faktiskt inte suttit vid datorn är därför. Någon gång efter mitt senaste inlägg så träffade jag Gustav. Vi åkte till tuna park, åt, kolla film och så! Sen igår åkte vi hem till honom. Jag sov kvar där och fick gå upp hur tidigt som helst!!!! (typ en kvart tidigare än vad jag brukar... heheeh) Var jätte jobbigt men halvsov på bussen på väg till skolan sen och det var i alla fall skönt! :) Nu sitter jag här i skolan och har haft matte prov, gick verkligen inge bra tror inte ens jag klarade G, det är en katastrof har nog aldrig fått IG på ett matte prov förut :(

Är hur hungrig som helst så gick till ica, blev en naturdiet! Inte för att jag vill gå ner i vikt eller nått men man blir lite mätt och dom är goda tycker jag, perfekt! Haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0