12/10

Slutade lite tidigare idag, underbart! Och jag är ju inte lite trög ibland.. Fick liksom reda på idag att det var kemi vi haft. Hahah så långt har inte jag tänkt, har ju bara tänkt att det var naturkunskap liksom :( nästa vecka börjar vi på fysik i alla fall! Intressant för er att veta va? Juste, hade ju prov idag. Kunde seriöst inte en enda fråga :/ chansade på nästan alla, tror jag hoppa över typ tre frågor. Undra om jag kan få G? Haha orkar fan inte göra om :(

Efter skolan tog jag en promenad hem! Ganska skönt faktiskt. Men skulle ha haft vantar.. Kollade nyss på House och det kan ju vara hur sorgligt som helst ibland! Aja, nu ska jag göra något annat typ, byyyyyee




Jag idag! Jätte fina och seriösa bilder. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: wassberg

SNYGG!!

2010-10-12 @ 17:10:06
Postat av: emma

DU ÄR!! hihi

2010-10-12 @ 17:25:41
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0