"½#?!%*!

SÅ JÄVLA MISSLYCKAD!!!! Kan inte ens plugga. Lär mig ingenting. Vad fan ska jag göra?! Och skolan blir bara värre och värre, allt, precis allt. Och jag som funderade på att hoppa av förut. Nu verkar det som det enda rätta. Men så jävla onödigt, fast kanske inte eftersom jag inte kommer klara att ens få G i alla jävla idiot ämnen.... Fan vad negativ min blogg blivit. Kanske borde ta en blogg paus, eller så varnar jag er nu. Några dagar, kanske veckor, månader? framöver så kommer min blogg vara ett helvete. Så vill ni inte läsa om mitt kaos så får ni komma tillbaka om ett tag då. Jag säger hejdå så länge till er :( ♥

Kommentarer
Postat av: wassberg

du är inte misslyckad! du är bäst!<333

2010-10-05 @ 20:54:49
Postat av: emma

jo, det är jag. det vet duu :( <33

2010-10-05 @ 21:59:31
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag skulle gärna vilja försöka hjälpa dig på någe vis.. Jag vet hur jävligt det är & man känner att man inte hinner något alls.. & just när man har flera ämnen på samma gång att plugga in.. Så psykiskt påfrestande!

2010-10-06 @ 11:17:22
Postat av: wassberg

nej det är du inte!!<33

2010-10-06 @ 13:50:39
Postat av: emma

Jo men är ju inte så mycket man kan hjälpa till med, särskilt nu när jag har en massa prov. Det måste ju liksom fastna i mitt huvud.. det är verkligen psykiskt påfrestande :(

2010-10-06 @ 17:20:03
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: emma

du är bäst<33

2010-10-06 @ 17:20:39
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0