10/10 - 10

Jaahap. Då sitter man här hemma nu, ont i heela kroppen, känner mig helt skum. Har liksom inte feber men känner mig ändå helt febrig.. Har vart hos Gustav hela helgen, om någon ville veta! Kom dessutom precis fram till att jag fått ett nytt beroende, lypsyl! Har nämligen sex stycken nu och fyra av dom är mindre än en vecka gamla. Vad mycket roligt jag har att berätta.. Hahah. Kan ju också passa på att säga att jag såg en älg i helgen, precis bredvid bilen var den, as coolt!! (enligt mig i alla fall..) Märkte precis att jag är senil också för jag kommer inte ihåg om det var igår eller i fredags jag såg den :( Gustav var lite blind så han hann inte se den, hihi.

Direkt när jag kom till Eskilstuna så hämtade mamma, pappa och Morris upp mig så åkte vi till min moster och fikade. Efter det blev det Mc Donalds och Nicole stod i kassan, läängesen nu, verkligen :( sen åkte jag och mamma och handlade och nu är jag äntligen hemma. Mår bajs. Kommer att dö, eller i alla fall bli mer sjuk eller nått. Det var allt för denna gång. Haha byeee!


Förresten så är det ett så jääävla coolt datum idag alltså!! Borde typ ha gift mig eller fått barn eller nått. Men nu är det nog försent.. synd.

Kommentarer
Postat av: wassberg

hahah vadå blind?! jag såg också juu:( iaf lite, inte ud som kör och behöver se var du kör eller hur.... och det var igår du såg den...

2010-10-10 @ 21:08:03
Postat av: emma

Tyckte du sa att du inte såg den, så förlåt då.. varför så sur?!??!

2010-10-10 @ 21:48:31
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wassberg

är inte sur :D

2010-10-10 @ 22:35:06
Postat av: emma

bra!

2010-10-10 @ 22:38:04
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, lite sent att komma på att man ska gifta sig eller få barn samma dag :D

2010-10-11 @ 08:24:02
Postat av: emma

Hahah ja det är ju det :( får väl vänta tills den 11 november nästa år! haha :D

2010-10-11 @ 11:31:22
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0