Världens tröttaste

Sjukt trött idag. Vet inte vad som har hänt men jag känner mig riktigt död, ont i huvudet har jag också. Imorgon är det skola som gäller. Har ju ingen praktik så måste väl söka det, men jag orkar inte. Kommer ju bara bli för två veckor plus att jag har massa tandläkar/reglering saker nästa vecka. Alltså blir det lite mindre än två veckor till och med.. Så onödigt då ju!

Aja, jag får väl se vad min mentor säger. Och vad alla butiker eller var jag nu ska fråga säger.. Nu ska jag nog sova snart, eftersom jag är så sjukt trött. Någon gång ska jag börja skriva lite mer intressanta saker och lite mer/roligare bilder, kanske, om jag orkar. Haha vi får se helt enkelt.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0