25/11

Nu har jag inte bloggat på ett tag.. Det beror endast på att jag inte har ett skit att skriva. Har jobbat hos mamma tisdag, onsdag, idag och ska jobba där imorgon också. Sen har jag tre veckor till som jag ska ha praktik, finns ett problem med det bara.. Jag har inte hittat nått än :( inte letat heller... Så går det när man är lat. HUR FAN SKA JAG GÖRA NU?! Jävla bajs.


Jag vet att jag inte ser bra ut, och jag vet att man inte borde skriva så för då tror nästan alla att man vill höra typ "neej du är as snygg!! blablabla" men så är inte fallet. Det här är nämligen MIN blogg. Då borde det vara fler bilder på mig, tycker jag, typ. Och jag försöker, men måste få liite bättre självförtroende först. Såå, visst är min bulle cool? :D hahah


Juste! Måste ju säga att imorgon så kommer min älskliiiing hit :D i´m happy with you  hihi

Kommentarer
Postat av: wassberg

vadå för bulle? ser ingen!=( Och du är jävligt snygg, nu fick du höra det du ville va?;) (haha skoja).. kommer imorgon, har du tankat filmen?

2010-11-25 @ 20:38:27
Postat av: emma

men mitt hår pucko!!!:( hahah du är snygg, grrrr;) och nej juste, det har jag glömt. ska kolla om jag hittar den

2010-11-25 @ 21:22:32
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0