Min helg! Lite kortfattat..

Söndag.. Varför går helgerna alltid så fort? I fredags var jag, älskling, lucas, paulo och david på heron city och kollade på Jackass 3D! Den var faktiskt riktigt bra :D förutom en viss scen som jag höll på att spy av. Jätte jobbigt att bara skriva det här eftersom jag påminns av det och mår redan illa.. Fyfan vad äckligt det var, jag var tvungen att blund och tänka på annat men fick ändå kväljningar!

I går så var jag hos älskling eftersom jag sov hos honom. Vi gjorde inget speciellt under dagen men lite senare så åkte vi hem till mig för att jag skulle fixa mig och så för att lite senare åka till hans syster där jag, älskling, lucas, david och skoog skulle förfesta lite :) vid halv tolv(?) så gick vi till epic och var där tills det stängde. Hade riktigt kul så det vart helt klart en lyckad kväll! Träffade bland annat samme där också!

Idag så har jag sovit.. Sov till typ två tror jag. Sen så diskade jag och gustav städade och sen drog vi hem till mig för att han skulle hjälpa mig att plugga lite. Han åkte hem vid typ åtta och sen dess så har jag bara kollat på tv och ätit, nu ska jag snart sova tror jag.. Kanske plugga lite först. Imorgon ska jag upp vid halv nio, ska ha utvecklingssamtal men annars är jag ledig! Skööönt

Kommentarer
Postat av: wassberg

:D

2010-11-15 @ 12:01:35
Postat av: emma

:*

2010-11-15 @ 16:08:30
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: 666

Paulo är så jävla vidrig

2010-11-17 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0