Hej folket! :D

Det här är helt otroligt. Emma har gett ett stort förtroende till mig... "Jag litar fullständigt på dig.. :D" Här sitter jag, inloggad på hennes blogg, och hon har åkt hem. :D
Jaaa jag ska presentera mig. Jag heter Therese Engberg och går i samma klass som Emma. Och det här är min blogg; http://youcantreachme.blogg.se :D

Att gästblogga här är kul, för... Emma kan inte hindra mig från att härja. ;D Inte för att jag kommer göra det, för jag är en snäll person som bara gör snälla saker. Oftast. :D Så nu ska jag skriva om Emma, ur min synvinkel.

Emma Sundberg.
Jag vet att Emma började i våran klass ungefär två-tre veckor efter oss andra. Innan hon började på John Bauer så gick hon på St: Eskil. Hon insåg att Eskil inte var något att gå på så hon började här på JB, smart val! ;) Emma är väldigt söt, otroligt söt! Hon är en sån där glad och söt tjej som man bara tycker om direkt när man ser henne, hon sprider glädje och man blir glad när man ser henne glad. :'D
Jag har aldrig riktigt pratat med Emma sådär på riktigt... Men hon är verkligen inte svår att prata med. När man väl har börjat prata så flyter resten bara på.
Emma Sundberg är alltså; Söt, snäll, rolig och underbar! :D <3

Jag hoppas att du kommer få det bra, hela ditt liv. :* För jag kommer sakna dig när vi tar studenten. Inga mer stolpar eller jättar. :< PUSS PÅ DIG! <3

/Therese Engberg (http://youcantreachme.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0