Fult, jätte fult, otroligt fult

Handelsbanken har världens fulaste kort... Trodde jag äntligen skulle få ett fint nu när jag byter till Visa, men nej, det är lika jävla fult det! Fula tråkiga färger och föreställer ett grönt element typ och någon sovande tant?! Usch vad fult. Undra vad det kostar att fixa ett kort med egen bild? Kanske ska göra det.. Har tyvärr ingen bild, det orkar jag inte med nu. Har tillräckligt med annat att tänka på och är så seg att jag inte ens orkar ta kort! Inte bra.

Kommentarer
Postat av: wassberg

hahaha heeeelt onödigt att ha ett "fint" kort!

2010-11-16 @ 23:08:27
Postat av: emma

Men nej :( man visar ju faktiskt upp det ganska ofta! och alla sa ju att mitt förra såg helt gammalt ut fast det inte var det, och nu får jag ett nytt som var lika jävla fult :( synd om mig ju!

2010-11-16 @ 23:43:48
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Skaffa ett med typ Morris på :) Jag bröt av mitt kort här om dagen & måste ha nytt, ska nog ha en bild på barnen på det tror jag.. :D

2010-11-25 @ 11:49:50
Postat av: emma

Ja jag kanske ska skaffa nytt. vet inte vad det kostar bara och så spelar det ju egentligen inte så stor roll hur det ser ut. men roligare med en egen bild (: okej :D då kan det ju inte bli annat än fint!

2010-11-25 @ 18:16:40
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0