Film!

Shit vad bra det går att plugga alltså, eller? Haha nej inte alls. Har i alla fall gjort något idag men just nu sitter jag och Josefine och kollar på film, Scott Pilgrim blabla vad den nu heter, den är grym. Kollade på den på övernattningen vi hade men då missa jag början och halvsov i mitten av filmen så.. Ja, nu får jag se hela :D om vi hinner kolla på hela då.

Måste bara säga att jag är riktigt sugen på donken. Mmm skulle vara så jävla gott :( måste nog dra och köpa nått snart.. Nu ska jag fortsätta kolla på filmen :D

Kommentarer
Postat av: wassberg

Uppdatera då sego!!!=)

2010-11-24 @ 17:11:03
Postat av: emma

Har inget att skriva ju :( och har inga nya bilder heller, och det är tråkigt utan bilder..... :((((

2010-11-24 @ 18:38:50
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0