3/11

Eftersom klockan är över tolv så är det redan den tredje november! Nu går det snabbt.. Idag har jag och Gustav fixat lite i mitt rum, och sen har jag klippt mig, solat, "byggt" lådor, försökt städa lite och kollat på House såklart! Mitt rum är verkligen inte det lättaste. Blir inte klar tills jag fyller som jag ville men det är ju inte sååå mycket kvar nu i alla fall.

Nu ska jag typ inte göra något speciellt, ska nog sova snart tror jag. Är jätte trött och måste ju hinna göra nått i rummet imorgon också.. Usch vilket jobbigt lov. Ingen vila alls! Pusshej:*

Kommentarer
Postat av: wassberg

du fyller år imorgon!=)

2010-11-03 @ 14:33:22
Postat av: emma

JAAA :D

2010-11-03 @ 20:46:18
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0