30/11

Sitter i skolan och ska snart få gå hem! Kommer nog att somna direkt.. Är så sjukt trött, fortfarande. Måste lägga mig i tid idag, när nu det är.. Har inte gjort ett skit i skolan idag, bara fixat praktik. Men det var inte så svårt, frågade Peter (min kusins man) om jag kunde få vara hos dom, som jag var förra året. Blir ju bara två och en halv vecka nu. Så imorgon ska jag ta mig dit, på något sätt.

Har lämnat in två uppgifter också, som jag gjorde klart i helgen med min älsklings hjälp! Skulle inte klara det utan honom. Men, fick en ny uppgift idag, eftersom jag fick ig när man skulle svara på frågor om filmen V för vendetta så nu ska jag skriva ner alla svar. Kommer jag aldrig att klara eftersom jag inte fattade filmen.. Blir att kolla på filmen igen och göra sitt bästa. Fast det kommer nog innebära ett ännu starkare ig... Herregud vad allt ska gå dåligt för mig :(

Vad kan jag göra förutom mitt bästa? Ingenting antar jag. Det blir som det blir. Nu ska jag hem och bara ta det lugnt, sova, äta, ta reda på hur jag ska göra imorgon och ja, sen sova meeeer.




Blir att hålla på med färg och sånt på praktiken, antar jag. Finns inte så mycket att göra där, men jag orkar inte söka nått annat. Måste också säga att jag är trött på att sno massa bilder från google hela tiden. Måste se till att börja ta fler och egna bilder!!

Nu har jag skrivit av mig lite, och har inget mer att tillägga för tillfället. Nu går jag hem! Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0