27/11

Hej!

Lördag, och jag har bara varit hemma hela dagen. Älskling sov här inatt, han kom hit när jag hade slutat jobbet så tände vi ljus, åt mat från spicy hot och kollade på film! Hade det jätte mysigt^^ men sen någon gång så somnade vi i soffan och vaknade vid halv fem eller nått och då gick vi och la oss, haha :) han åkte hem vid tre eller fyra någon gång. Efter det så har jag bara tagit det lugnt, ätit, shoppat lite, spelat sims 3 och nyss kollade jag på filmen kärlek på menyn som gick på 3an. Den var bra tycker jag! :) Men nu ska jag göra något annat, är egentligen jätte trött men har ingen lust att sova än.. Blir nog inte så sent i alla fall.



Kommentarer
Postat av: wassberg

soft!:D

2010-11-28 @ 02:18:46
Postat av: wassberg

min mobil fungerar inte!!!

2010-11-29 @ 21:46:44
Postat av: emma

jaa;D nej jag vet. jävla klant!:((

2010-11-29 @ 22:53:51
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0