18/11

Heeej.

Jag kan ju börja med att säga att jag är sjuk. Inte så allvarligt sjuk men har ont i huvudet och ja, kroppen. Sen är jag full med slem i hela huvudet också, kul att veta va? Haha nej förlåt, jag ber om ursäkt! Jag gick hem tidigare idag, var ändå klar med det vi skulle göra och är som sagt sjuk. Ville hinna vila så att jag förhoppningsvis känner mig bättre imorgon. Imorgon ska jag nämligen ut, om allt fixar sig och så!

Nu ska jag ta ett skönt bad! Var jätte längesen jag badade :( så kände att det var dags nu. Kanske är ett bra botemedel dessutom? Får hoppas det :)

Sen måste jag bara säga att... Du är bäst Therese! :D Blev verkligen jätte glad av att läsa ditt inlägg, du bryr dig så mycket, är jätte söt, snäll och allt! Kommer att sakna dig också. Vi får se till att träffas någon gång, ibland, eller nått! Jag gillar dig :) hihi PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese*

Åååh titta! :'D Yttligare ett bevis på hur söt och snäll du är! :'D Ha det så bra under praktiken :* Vi får höras av då med. xD PUSS <3

2010-11-19 @ 00:03:47
URL: http://youcantreachme.blogg.se/
Postat av: emma

Hihi du som är!!:D jaa du med! Jag hann tyvärr inte följa med:( hahah men ja, vi måste höras av!:D puuuss<3

2010-11-19 @ 11:09:27
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0