YEAH!

heeeej!
mathilda här, har ni saknat mig? jag sitter just nu i emmas soffa o chillar, ska snart dra på fotbollsmatch, HEJA JENNY!! emma städade nyss lite och klagade som fan över att hon inte kan dammsuga sitt rum men det gick ju faktiskt riktigt bra till slut. vi va på tuna park förut och provade finfina kläder som vi kommer köpa så fort vi får råd! eller inte... hihihihihi okej jag vet inte vad jag ska skriva, som vanligt.
lyssna på den här låten istället, och gör som dom säger FÖRFAAAN!
pusshej :*
p.s. kommentera, snälla, känner mig lite mobbad eftersom att ni aldrig kommenterar när jag väl skriver.. d.s
p.s.2 jag skoja.. d.s.2
p.s.3 hejdå! d.s.3

Kommentarer
Postat av: emma

Heej Mathilda! Jag saknar dig<3 hihihii

2010-05-21 @ 21:59:10
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

Heeej Emma! Jag saknar dig med<3 hihihihi

2010-05-22 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0