Igår och idag i ett enda inlägg! Inte dåligt..

Blev inget bloggande igår, hade faktiskt inte tid kan man nog säga. Dagen började med att Mathilda kom hit och vi drog till stan, köpte paj, pommes, ett par shorts och en byxdress. Vädret var väldigt konstigt igår, var typ kallt och blåste massa först, sen var det sol och sen spöregna det och till och med haglade! Efter det kom värsta blixtarna och åskan, var lite läskigt eftersom vi var ute och det var inte alls stort mellanrum på blixtarna och åskan! Men vi sprang till bilden och satt där ett tag, haha :)

När det hade lugnat ner sig så skjutsa hon hem mig (vi var bara några meter från mitt hus men är man tröga så är man.) Sen satte jag mig vid tvn och somnade typ direkt.. Lite senare så kom Gustav hit!

Jag ska nog köpa t-shirten på bilden, den var ganska söt!


Idag har jag vart med Gustav ett tag först då, sen har jag bara legat ute på studsmattan! Så skönt med sol, hoppas det fortsätter vara fint väder nu.

Juste, det är ju mors dag idag! Men min mamma är inte hemma, så det blir väl inget "firande" för henne antar jag? Eller hon kommer nog hem snart förresten, klockan är ju redan kvart i fem typ! Nu ska jag göra något annat, puss!

Kommentarer
Postat av: wassberg

ja köp tröjan, coool!

2010-05-30 @ 21:16:40
Postat av: mathilda

Kööp den!! :D

2010-05-30 @ 23:15:10
Postat av: mathilda

Vad gör jag på bilden förresten? Typ står o spänner mig? Hahah

2010-05-30 @ 23:20:52
Postat av: emma

Jag köpte den! :D haha



HAHAHAHAHAHHA ja det gör du, fett cool!

2010-05-31 @ 18:17:17
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

jävlar vilka muskler jag har! (y)

2010-05-31 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0