Söt hund

Usch vad jag har blivit dålig på att blogga tycker jag! Men har inte haft något speciellt att säga och det har jag inte nu heller, haha!

Idag älskar min hund mig, jag har vart jätte snäll! Nej men, har tagit en promenad i ungefär 40 min, sedan lekt och "masserat" honom massor och duschat honom också, han verkligen älskar att springa runt och torka sig på alla mattor och att någon torkar honom med en handduk. Min lilla sötnos :)

Ingen ny bild, men tycker den ser lite rolig ut.. haha!!

Kommentarer
Postat av: Morris

Du var dum mot mig idag...du vet att jag hatar att duscha!=( Vill bita dig men kan tyvärr inte gå ner för trappan för jag har knatteben =/

2010-05-11 @ 23:01:47
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHHAAA fan vad dum GUSTAV.........

2010-05-11 @ 23:03:08
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wassberg

va? hehehehe

2010-05-11 @ 23:06:43
Postat av: emma

Hahah sluta :(

2010-05-11 @ 23:07:42
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0