Sommar lov snart, eller?

Gillar inte det här.. Sommarlov på fredag, eller inte! Har bara skolavslutning då. På måndag blir det skola som vanligt för min del antar jag, ska nämligen på "stuga". Det innebär att man får gå till skolan och arbeta med det man ligger efter med medan alla andra får vara lediga! Stackars stackars mig säger jag bara.. Blir ju aldrig någon riktig sommarlovs känsla då :( men jag ska ju ändå jobba halva sommaren så blir väl ändå inga sommarlovs känslor för mig.



Haha skum bild typ?!

Kommentarer
Postat av: frugan

emma.. positivt tänkande... POSITIVT tänkande!

okej?

2010-05-31 @ 21:35:42
Postat av: jag igen

jag menar.. inte alla som får vara i skolan på sommarlover liksom!

2010-05-31 @ 21:36:24
Postat av: jag IGEN

sommarlovet*



spammarN number one

2010-05-31 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0