Seg..

Hej, och förlåt får den dåliga uppdateringen!

Idag har jag jobbat! Och igår var jag på stan och så sen orkade jag bara inte skriva.. Så jag skriver nu istället då! Haha

Alla kommer nog tycka att jag är lite trög nu meeen...... JAG SÅG TVÅ VILDSVIN IDAG :D dom var as söta och stod och åt i gräset med deras söta små trynen! Jag trodde att vildsvin var stora läskiga saker men dom jag såg var typ jätte små och söta!

Efter en lång dag på jobbet så åkte vi direkt till Ikea. Min syster skulle bara köpa ramar.. Men det vart bara en ram, och massa annat! Eller inte så mycket, vart bland annat lite kuddar, lakan, galgar, godis och ett rosa paraply!

Nu ska jag typ dö. Eller sitta här helt ensam och kolla film eller något.. Har inte ens pluggat på matten än, och orkar inte ens bry mig just nu. Mår inte så jätte bra.. Pusshej:*

Kommentarer
Postat av: wassberg

Oh jäklar! två stycken vildsvind :O hehehe...men dom är ganska äckliga, inte alls söta!=( <33

2010-05-15 @ 02:17:47
Postat av: emma

Ja as coolt ju haha :D jo dom är visst söta:( <33

2010-05-15 @ 14:25:19
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0