Pluggpluggpluggar

Hej!

Jag pluggar matte, duktig jag är! Men går inte så jätte bra om jag ska vara ärlig, kollar mycket i facit och massa så det lär ju inte gå så bra på provet på fredag.. Men jag gör så gott jag kan, det får duga! Måste hinna kolla på Andra Avenyn ikväll också, är tydligen absolut sista avsnittet?! :o Vart helt chockad när jag fick höra det, hade liksom ingen aning om det.. Aja sen är det ju efterlyst också. Måste plugga vidare nu! Bjuder på en liiiten ful "emma pluggar" bild också, så njut! Hahahh puss:*

Kommentarer
Postat av: wassberg

pluggapluggaplugga...

2010-05-05 @ 19:59:47
Postat av: emma

och jag typ ger upp nu, vg är omöjligt för mig liksom! :(

2010-05-05 @ 20:13:33
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: rikard H

Du är liten!

2010-05-06 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0