Laalalalalla!

Tja!

Jag köpte ett par shorts i fredags, hittar verkligen aldrig jeans shorts som inte är förstora eller sitter fult. Men då hittade jag ändå ett par, som jag tyckte satt okej i alla fall. Blir ju aldrig perfekt på mig har jag märkt..

Mamma kom typ nyss hem från affären och hade köpt en gullig rosa tandborste med stjärnor på till mig, jätte fin! Haha och den fick mig att tänka på att det är rätt så synd om mina tänder.. Har nämligen ätit massa onyttigt idag (som vanligt..) glass, cola, chips och nu sitter jag och äter massa maränger!! Ojojoj. Men nu ska jag fortsätta med..... att lyssna på musik!


Kommentarer
Postat av: mathilda

du bara inte har sagt nåt om att du köpt shorts :o jag vill också ha :(

2010-05-04 @ 19:33:01
Postat av: emma

Har jag inte?:o köp då :D hihi

2010-05-04 @ 19:52:04
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge mig! :O

2010-05-04 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0