Goood!

Heej!

Sorry för den dåliga uppdateringen, försöker bli bättre men är inte så lätt. Kan inte vara mer än mig själv! Hahah. Aja jag har i alla fall precis ätit tacos, mums! Måste bara säga att jag vart riktigt jävla förvånad när jag fick reda på hur det gick på matteprovet, gjorde det ju imorse och det vart rättat direkt. Fick MVG, helt sjukt! Haha fast det var ioförsig ett lätt prov sa han (matteläraren Gustav!) så så duktig kanske jag inte var, men det gick ju mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Men nu är jag lite deppig trots att det gick så bra, saknar nämligen en viss person..


STOLT hahah

Kommentarer
Postat av: mathilda

aaw men emma, du vet att du bara kan säga till så tar jag bilen till dig asap! :D

2010-05-08 @ 14:16:41
Postat av: emma

hahahh knäppiis! <3

2010-05-08 @ 17:42:34
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

men vadå, det va väl mig du saknade? :o

2010-05-09 @ 13:20:44
Postat av: emma

Heheeh, dig också såklart:D

2010-05-09 @ 14:50:25
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Bella

Skitbra ju!!!

2010-05-28 @ 10:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0