Åska och regn!

Heeeeeeeej...

Jag är ganska död. Helt trött och magen har ont... Gick en långpromenad i dag i skolan! Haha det var jb loppet och det var väl egentligen meningen att man skulle springa, men jag har dålig kondition och är förkyld så nej, det skulle inte riktigt funka! Det var i alla fall ungefär 6,5 km långt tror jag? Dessutom åskade det och började också spöregna efter ett tag, kul.. Såg ut som om jag nyss kommit ut från duschen med kläderna på typ? Och när jag sen gick på skiftingebussen så var det ju bara jag som vart ute och gått i allt regn märkte jag när jag satt där helt dyngsur och alla andra var helt torra, haha!

Kommentarer
Postat av: mathilda

regnet det bara öser ner (8)

fast det stämmer itne riktigt. det regnar inte nu ju :D heheheheh

2010-05-20 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0