Jag får jobba lite på lovet! I like it.

Heej!

Har precis ätit och nu gör jag ingenting alls, skit kul.. Har i alla fall fått reda på att jag ska jobba på tisdag och onsdag! Gjorde av med massa pengar i helgen, eller ja runt 2000 tror jag. Känns inte så bra men eftersom jag inte gjort så onödiga köp (tycker inte jag i alla fall) så känns det som att det var lite nödvändigt ändå. Känns också väldigt bra att jag får jobba nu så jag "får tillbaka" lite av det jag gjort av med! Haha

Idag dog nog alla lite på idrotten tror jag.. Visst det var ju kul och så! Men händerna och armarna fick väldigt mycket stryk. Har värsta "klämmsåren" eller vad det nu kallas? Och det var inte bara jag som fick det. Men ibland får man räkna med lite stryk när man har idrott!

För er som vill se min otroligt fina hand och arm, kan vara väldigt intressant. (Jag är inte alltid så seriös. Om det är någon som har missat det)
 
P.S Mina fingrar ser as feta ut upptill,
men dom är inte det på riktigt.. Haha!


Kommentarer
Postat av: mathilda

är du säker på att dina fingrar blivit tjocka på några timmar då? :o

xD

2010-03-30 @ 20:03:25
Postat av: emma

Dom fastnar inte på bild bara.... hehhhe

2010-03-30 @ 20:29:04
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

okej, dom kanske är lite blyga :$

2010-03-30 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0