Ville ha fredag..

Åh! Kändes precis som att det var fredag, men det är ju bara onsdag :( orkar inte gå upp och gå till skolan... Engelska och matte, får väll hoppas att det blir roligare än vad det låter! Sen tycker jag att snön kan vara borta imorn när jag vaknar också, så att man kan gå normalt till skolan och slippa halka och få en massa snö i skorna!

Missade Rabih också, som vanligt :( haha men men, sånt är livet! Tror jag..? Haha nu måste jag väll snart gå och borsta tänderna så jag kan lägga mig. Då kanske jag orkar vakna när jag ska imorn för en gångs skull!



Kommentarer
Postat av: mathilda

Åh nu blev jag frestad igen och fick ännu mindre lust att gå till skolan :( jag tycker vi borde ha pausgympa heeela dagen! :D

2010-03-03 @ 22:20:55
Postat av: emmaa

Fan vilken nice idé:D det tycker jag vi har! Och om jenny inte kommer så kommer jag inte klara mig, har ju liksom engelska!! då får vi ha pausgympa tycker jag :D

2010-03-03 @ 22:27:26
Postat av: mathilda

jaaa :D PAUSGYMPA PAUSGYMPA!

2010-03-04 @ 10:40:52
Postat av: amandasundbergaaa

jag vill också ha fredag :(

2010-03-04 @ 15:32:47
URL: http://amandaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0