Två dagar kvar, det måste jag väll klara!

På torsdag är det lov! Fan vad skönt det ska bli, har längtat otroligt mycket enda sen senaste lovet.. Men en vecka är väldigt lite egentligen. Men det är helt klart bättre än ingenting! Eller det blir ju faktiskt lite mer eftersom jag är ledig torsdag och fredag också^^ Hmm, det kanske inte ens blir så mycket lov för mig förresten. Kanske får jobba några dagar om jag har tur! Fast det är ju ioförsig hundra gånger bättre än skola, så det blir nog bra. Nu blev det här lite rörigt tror jag, bäst att jag avslutar detta inlägg nu. Haha pussheej:*


Kommentarer
Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

SV: jo det är bara bra med mig :)

2010-03-29 @ 21:40:03
URL: http://entrevista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0