Torsdag

Shoo!

Är lite off idag tror jag. Började liksom med att jag vaknade och var yr och knapp kunde stå och hade väldigt ont i magen också. Men efter en ipren blev det bättre. Så skolan slapp jag tyvärr inte.. :( Har bara legat i soffan sen jag kom hem från stan, ätit en massa och bara kollat tv! Rätt skönt faktiskt. Nu ska jag bara duscha och kolla lite mer tv! Sen blir det sooova. Skönt! Vill ha sommar nu, tror det kan vara den här jävla vintern som får mig att bli så trött. Sen är det nog lite på grund av skolan också..


Rätt så gammal bild, tagen när man kunde ha skinnjacka utan att frysa liksom...


Blir nog bara ett inlägg idag, så godnatt! Puss:*


Kommentarer
Postat av: mathilda

Godnatt :*

2010-03-25 @ 22:24:42
Postat av: mathilda

Har du dött? :ooooo

2010-03-26 @ 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0