Tisdag

Tjaa!

Har precis druckit lite nyponsoppa och funderar på vad jag ska kunna äta för mat idag. Har ju spännt tandställningen idag, så är lite svårt att komma på något eftersom jag förmodligen inte kan tugga.. eller inte med framtänderna i alla fall. Skulle välja ljusblåa gummisnobbar och hade längtat efter det, så säger dom att jag inte ska ha några gummisnoddar där fram. Så jag fick bara på siderna och där syns det ju inte..

Hade ju innebandyturnering tidigare idag, gick väll inte så bra. Vi förlorade de flesta matcherna. Tyckte inte man fick spela så mycket heller.. men men, sånt är livet!


Kommentarer
Postat av: jenny

det gick visst braaa, vi vann ju 2 av 4!!! :D

2010-03-16 @ 16:18:12
Postat av: mathilda

du kan äta glass :D

2010-03-16 @ 19:20:12
Postat av: emma

Men jag var ju bara med i en av matcherna vi vann :( och jag tyckte inte det gick så bra :( hehe



Jag har ingen glass :'( tror jag inte :o

2010-03-16 @ 19:59:23
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

men emma tänk positivt, det fanns säkert några som inte vann en enda match! :D



okej :( du får köpa imorgon :D

2010-03-16 @ 20:09:09
Postat av: emma

Aaaa hehe kanske de! ja det får jag göra :D du med va?(a)

2010-03-16 @ 20:20:05
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: mathilda

om jag känner för det (a) hihihihihihih :D

2010-03-16 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0