Sleeping time!

Nu ska jag nog lägga mig snart! Shit, klockan är inte mycket. Men jag ska ju borsta tänderna och tänkte leta kläder också. Har fan klädbrist.. Börjar bli allvarligt! Ska gå en stund på stan imorn efter skolan med syrran tror jag, får se hur det blir. Fick lön idag också, alltid skojigt! Nu har jag i alla fall kollat på Andra Avenyn och Efterlyst som var det enda jag hade planerat för idag. Blev popcorn till det också! Mums

Mitt halva (mindre till och med) face idag!

Juste, måste köpa ny mascara kom jag på nu när jag ser mina fula ögonfransar på den här bilden! Glöm inte det nu Emma! Haha nej usch nu har jag huvudvärk, måste nog ha lite sömn..

Vi hörs imorn! Byeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0