Skolan fortfarande..

Fan vad det kan vara jobbigt med tre-timmars lektioner ibland. Sitter liksom fortfarande här och inte gör ett skit förutom att lyssna på musik! Aja, gick i alla fall lite bättre på medieproduktionen tycker jag. Då skulle man försöka härma och göra en så lik layout som möjligt i illustrator. Fick hitta bilderna och allt själva också.

Lägger ut resultatet när jag kommer hem för er som är intresserade! Hahah (det funkar nämligen inte i den här sugiga skolan! blä)

NU SLUTAR JAG, WIHOOO I'M HAPPY!!!!


Kommentarer
Postat av: mathilda

varför strök du över sugiga? :oooooooooo

2010-03-24 @ 15:20:17
Postat av: jenny

om jag skulle vart där då skulle vi ha kul :( men jag va ju inte det.....



och sluta skryt va, ofta man vill se din härmagrej :(

2010-03-24 @ 16:20:26
URL: http://jeennynyquist.blogg.se/
Postat av: emma

för att det är ett fult ord.. hihihihi nej men, man kan ju inte säga sugiga för det är ju inget ord så jag bara kände för att stryka över det:o



och du jenny, du kan ju gå och äta bajs eller nått!

2010-03-24 @ 18:26:11
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0