Ska jag våga äta popcorn? ... JA!

Jag har inte ätit popcorn på as länge nu, eller typ fem veckor kanske? Förut åt jag det nästan varje dag! :o Anledningen till att jag inte gjort det är att senaste gången jag åt det så lossnade en del av min tandställning. När jag skulle in och laga det så sa hon att jag nog inte borde äta popcorn. Men hallå, jag älskar popcorn och längtar efter att få äta det igen! Och jag tänker verkligen inte vänta över två år..

På fredag ska jag dessutom på bio, och då måste jag ju äta popcorn! Så ska "testa" idag så att jag kan åka och laga den om den förstörs igen. Händer det på fredag så får den ju vara sönder tills på måndag!

nu blir det popcorn och andra avenyn :D så mysigt jag ska ha^^


Kommentarer
Postat av: Vic!

Söt blogg du har! :)

2010-03-10 @ 20:10:13
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: jenny

chips in my heart <3

2010-03-10 @ 20:33:40
URL: http://jeennynyquist.blogg.se/
Postat av: nasse

choklad<3

2010-03-10 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0