Påhittade rykten kan gå och dö..

Förstår inte varför folk som inte alls känner mig ska gå och hitta på massa saker om mig som inte ens stämmer, som inte ens är nära vad jag gjort. Liksom att jag "haft sex med fem killar sen nyår och trekant och massa skit". Jag har inte vart med någon efter nyår. Inte ens velat. Har folk verkligen så jävla svårt att fatta att jag vill vara ensam ett tag, är det så konstigt eller efter allt som hänt? Är det kanske för att dom själva inte klarar av att vara ensama som dom ska hitta på skit om mig? Måste väll vara p.g.a något sånt..

Att en som är kompis med en jag var tillsammans med för ungefär ett år sen fortfarande håller på och snackar massa skit om mig är sjukt, vad vill han mig liksom? Fattar inte varför man vill förstöra någons liv. Vi var till och med vänner förut. Nu är han som skit, eller nått, i mina ögon. Samma sak med han jag var tillsammans med.


Var bara det jag ville säga, PUSS till er alla som inte är störda i huvudet :*


Kommentarer
Postat av: mathilda

idioter hela högen!

puss på dig!

2010-03-05 @ 20:40:36
Postat av: Anonym

PUSS!

2010-03-05 @ 20:54:49
Postat av: Anonym

/jenny

2010-03-05 @ 20:54:58
URL: http://jeennynyquist.blogg.se/
Postat av: emma

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ :*

2010-03-05 @ 21:03:58
Postat av: Victor! lr?

fan va drygt och omoget håller man på så visar man ju bara vilket idiot man är! :@

2010-03-05 @ 23:43:16
Postat av: emma

Ja det är väldigt omoget, och helt frisk kan man ju inte direkt vara heller :/

2010-03-06 @ 00:16:57
Postat av: vigge banan

haha nej, tragiskt

2010-03-06 @ 02:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0