Onsdag

Idag hade jag heelt fel skor på mig kan jag ju säga! Jag kunde knappt gå varken till eller från skolan. Fick gå med mini steg och halkade flera gånger! Ramlade aldrig men endå, fick i alla fall hålla i mig med båda händerna när jag skulle gå ner för en trappa, och mötte typ tio pers just då också...
Sen när jag äntligen var i skolan (om man nu kan säga äntligen till att vara i skolan?) så skämde jag ändå ut mig igen, Mathilda och jag gick runt och tönta oss och sen typ putta hon mig i ryggen, skulle inte vara så hårt som det blev tror jag? Men jag flög i alla fall framåt och skrikande in i väggen, precis utanför ett klassrum med öppen dörr och nästan in i ett grupprum där det satt massor... Haha liite skämmigt var det. 

Jag har kommit på att jag ser ut som skit på bilder, och måste då antagligen göra det i verkligheten också. Liksom, en av kanske 10 000 bilder på mig blir bra. Tycker lite små synd om mig själv. Puss på alla andra fula människor som kanske vet hur det känns! Haha :(

Det här är då inte en av som bästa bilderna, men heller inte den sämsta!!



Kommentarer
Postat av: nasse

du glömde skriva att vi saknade puh :( och du blir ju typ fin på alla bilder :o

puss på mig som inte blir det :DDD

2010-03-10 @ 20:32:51
Postat av: puh

va hade du för skor egentligen? :(

och jaa du glömde skriva att ni sakna miiig :'(

2010-03-10 @ 20:34:38
URL: http://jeennynyquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiiin

2010-03-10 @ 21:49:53
Postat av: eemma

Ja det glömde jag visst :( nej nu får du du ge dig! Och du är alltid fiin mathilda!



Jag hade dom gamla med klack, as hala! :( miss you!!!



Och tack du anonyma(:

2010-03-10 @ 22:11:24
Postat av: mathilda

Eller så får du ge dig (: och förresten skulle jag inte putta så hårt :$ trodde inte jag va så stark :o

2010-03-10 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0