Oj..

Fan.. Vet inte hur länge jag sovit nu? Blir nog inte så lätt att somna ikväll i alla fall :( Känner mig helt död! Hade precis täkt starta en film och så somna jag innan jag hann trycka på play, normalt?! Hahah ojojoj jag är lite konstig jag..

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska börja kolla på filmen eller om jag kaske ska gå och duscha? Eller hitta något att äta kanske. Känner mig helt konstig och vet inte vad jag känner för.

Fan vad dålig jag är som gjort att morgondagen kommer snabbare, jag som hatar onsdagar, bara massa media och skit sen kommer jag svälta ihjäl! Aja nu ska jag fundera ut vad jag ska göra.. Pusshej!


                         Emma (jag) = Trötter! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0